Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala som si cez fb bundu,ktora mi bola velka a prisla mi aj v inej farbe ako som si objednala.Tak som slusne napisala,ze chcem vymenit za mensie cislo a predavajuci ma hned odbil,ze nemaju a ine farby neboli.na stranke stale uverejnuju fotky,kde su bundy vo viacerych farbach.Opakovane som pisala ale ignorovali ma.Pisala som,ze mam pravo na vymenu tovaru a on stale nic..Na internete som hladala meno na ktore som posielala peniaze na ucet a na pana neboli dobre recenzie,viacero ludi sa stazovali,ze im nevymenil tovar alebo nedodal tovar..
Panovi/pani som napisala,ze pridem za nim osobne a vysmesne reagoval aby som prisla na kavicku a podobne..
Od zaciatku komunikacie bol velmi neprijemny.
Ziadne cislo modelu nemam lebo mi neprisla ani faktura,vobec nic
Ziadam o vymenu tovaru,peniaze nepytam ale tovar za tovar sa vymenit da,aj to na stranke pisu.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající inzeroval v reklamě, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla nejspíše uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.