Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes v ranních hodinách jsem byla v Tesco Letňany, všude cedule s akčními cenami, přesto je účtována cena mnohem vyšší (mnohdy v řádech desítek korun). Stalo se mi to u mnoha položek. Když jsem to chtěla řešit tak paní pokladní řekla, že s tím nic neudělá. Informace byly zavřené tak jsem to nemohla řešit nijak. Storno udělat prý nelze. Dále jsem narazila na další problém. Chtěla jsem vyměnit bombičku do soda streemu, tuto službu normálně u vás využívám. Nyní nikdo z personálu vzhledem k zavřeným informacím nebyl schopen pomoci. V úseku vážených uzenin opakovaně (již minulý týden) paní prodavačky nemají rukavice na obou rukou. Toto mi přijde jako velice závažné porušení hygienických předpisů, zvláště v současné době.
Aktualizování cedulí se slevami, není možné nechávat cedule se starými akcemi a účtovat vyšší ceny. Je to klamání spotřebitelů. Dále dodržování hygienických pravidel a nošení rukavic.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že v provozovně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.