Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4083Třetí reklamace stejné závady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2014, před 10 lety

Pavla Miksanová

Znění stížnosti

V prosinci 2013 jsme zakoupili telefon a k němu jsme dostali tablet. V lednu, v dubnu a potřetí v květnu jsme tablet reklamovali se stejnou vadou - po zapnutí přístroje se objevila pouze úvodní obrazovka a točící se kolečko a tablet nenaběhl. Při první i při druhé reklamaci dle Reklamačního protokolu byl přehraný firmware, při druhé reklamaci navíc výměna flash paměti a USB. Při třetí reklamaci se stejným problémem nás prodejna O2 informovala, že dle zprávy ze servisu je problém v mechanickém poškození základové desky a pokud chceme opravu, budeme si ji muset zaplatit. Celková částka cca 1.500 Kč. To jsme odmítli, a tak servis odeslal neopravený tablet zpět na prodejnu. Prodejna nám napsala, že odstoupit od kupní smlouvy nemůžeme, neboť zanikl nárok z důvodu mechanického poškození té základní desky. Tablet jsme zatím nevyzvedli, neboť se zprávou ze servisu nejsme spokojeni.


Produkt

Tablet Prestigio MultiPad PMP3970B, sériové číslo PMP90432030238


Požadované řešení

Požadujeme výměnu zboží, neboť během půl roku reklamujeme stejnou závadu již potřetí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 16:25, před 10 lety

Byl-li tablet poskytnut jako dárek, tedy bezplatně, společnost není ze zákona odpovědná za vyskytnuté vady. Odpovědnost z vadného plnění je obvykle vázána pouze na úplatné smlouvy. V tuto chvíli společnost plnila ze své vůle nad rámec zákona. V takovém případě je na spotřebitelce, aby se rozhodla, zda přistoupí na nabízenou opravu nebo nikoli.
Pokud by se jednalo o úplatnou smlouvu, lze po společnosti požadovat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány, a třetí byla zamítnuta. Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, může vznést požadavek na výměnu zboží. Podmínkou je uznání reklamace. V případě zamítnuté reklamace je možné její odůvodnění rozporovat znaleckým posudkem, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2014 16:36, před 10 lety

Pěkný den,
celou záležitost rádi prověříme. Kontaktujte nás pomocí: www.o2guru.cz/guru. V aplikaci uveďte telefonní číslo, ke kterému jste získali dotovaný telefon a taktéž tablet. Dále taktéž vyjádření servisního střediska ohledně předešlých reklamací.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 11:38, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel rozhodl již dále nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.