Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#40830Nemožnost stornování objednávek: Respirační rouška KN95, Nanovlákenná maska (rouška)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2020, před 5 lety

Světlana Baborská

Znění stížnosti

Přestože jsem již několikrát písemně žádala o zrušení objednávek
č. 102553842, č. 102553823, č. 102553750, č. 102553956, stále mi denně chodí upozornění na jejich zaplacení a to sms, e-mailem. Nyní už i poštou, kde se odkazují na ust.§ 1969 zák.č.89/2012 Sb. a neprodlené uhrazení objednávek.


Produkt

Respirační rouška (respirátor) KN95, Nanovlákenná maska (rouška) - Český dodavatel L


Požadované řešení

Stornování objednávek 102553842, č. 102553823, č. 102553750, č. 102553956
a ujištění, že mi nezaplacením nevzniká žádný dluh.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 08:39, před 5 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo může dle bodu 40 Preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU uplatnit kdykoliv od objednání zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 16:22, před 5 lety

děkujeme za informaci. Vaše objednávka byla tedy zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.

Vaše spokojenost je naším cílem.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.3.2020 16:42, před 5 lety


Světlana Baborská

Hodnocení: