Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přestože jsem již několikrát písemně žádala o zrušení objednávek
č. 102553842, č. 102553823, č. 102553750, č. 102553956, stále mi denně chodí upozornění na jejich zaplacení a to sms, e-mailem. Nyní už i poštou, kde se odkazují na ust.§ 1969 zák.č.89/2012 Sb. a neprodlené uhrazení objednávek.
Respirační rouška (respirátor) KN95, Nanovlákenná maska (rouška) - Český dodavatel L
Stornování objednávek 102553842, č. 102553823, č. 102553750, č. 102553956
a ujištění, že mi nezaplacením nevzniká žádný dluh.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo může dle bodu 40 Preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU uplatnit kdykoliv od objednání zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
děkujeme za informaci. Vaše objednávka byla tedy zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.
Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: