Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#4084Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2014, před 10 lety

Martin Kruzik

Znění stížnosti

Dobry den,
v prosinci 2013 jsem koupil manzelce elektronickou ctecku PocketBook 623. Behem srpna ctecka prestala fungovat. Manzelka dala nefungujici ctecku k reklamaci na pobocce Alza.cz ve Stefanikove ulici v Praze. Podle prejimaciho pracovnika byla ctecka bez viditelneho mechanickeho poskozeni. Tak je uvedeno v protokolu, ktery mame. Minuly tyden mi pani Buckova z reklamaci Alza napsala, ze ctecku nelze opravit v ramci zaruky, nebot je viditelne mechanicky poskozena. S ohledem na fakta v prijimacim protokolu k poskozeni doslo nekde mezi pobockou a a servisem. Nemohu za poskozeni, ktera vznikla behem doby, kdy ctecka byla v reklamaci.

Navic jsem ke ctecce zakoupil 24 mesicni pojisteni na poskozeni, ze ktere by snad mohli pouzit. Jenze to take nechteji, ponevadz neznaji, jak k mechanickemu poskozeni doslo.


Produkt

ctecka PocketBook 623


Požadované řešení

Vymena ctecky za novou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 15:49, před 10 lety

Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí dle § 2944 občanského zákoníku její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. K prokázání stavu výrobku v době uplatnění reklamace poslouží reklamační protokol, který zaznamenává stav výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 12:23, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.