Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobry den,
v prosinci 2013 jsem koupil manzelce elektronickou ctecku PocketBook 623. Behem srpna ctecka prestala fungovat. Manzelka dala nefungujici ctecku k reklamaci na pobocce Alza.cz ve Stefanikove ulici v Praze. Podle prejimaciho pracovnika byla ctecka bez viditelneho mechanickeho poskozeni. Tak je uvedeno v protokolu, ktery mame. Minuly tyden mi pani Buckova z reklamaci Alza napsala, ze ctecku nelze opravit v ramci zaruky, nebot je viditelne mechanicky poskozena. S ohledem na fakta v prijimacim protokolu k poskozeni doslo nekde mezi pobockou a a servisem. Nemohu za poskozeni, ktera vznikla behem doby, kdy ctecka byla v reklamaci.
Navic jsem ke ctecce zakoupil 24 mesicni pojisteni na poskozeni, ze ktere by snad mohli pouzit. Jenze to take nechteji, ponevadz neznaji, jak k mechanickemu poskozeni doslo.
ctecka PocketBook 623
Vymena ctecky za novou
|
Tweet |
Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí dle § 2944 občanského zákoníku její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. K prokázání stavu výrobku v době uplatnění reklamace poslouží reklamační protokol, který zaznamenává stav výrobku.
Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.