Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, v únoru jsem měnila smlouvu na služby od O2.cz, do té doby jsem platila přes účet celkem v pohodě. 9.3.2020 jsem zaplatila částku 1364,82kc za období 23.1.2020 až 22.2.2020 v.s.5132348501.
Po té mi přišla upomínka na částku 1405,07kc za období 1.2.2020 až 29.2.2020 v.s.5133054371 což je období, které již mám placené.
Děkuji za kladné vyřízení, i když mi není moc jasné proč toto nelze vyřešit po telefonu.
Storno duplicitní platby
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
z důvodu ověření, kdy nestačí uvést jen variabilní symboly, vám mohu sdělit jen obecné informace. Obě vyúčtování jsou za jiný zákaznický účet (služby v pevné síti a mobilní). Z důvodu přechodu na nový balíček O2 Spolu bylo nutné všechny služby převést na jeden zákaznický účet. Na obou vyúčtováních nejsou služby účtovány za celé období, tzn. duplicitně. Na obou jsou účtovány jen poměrnou částí poplatku, tzn. částka je přepočítána na dny.
Prosím, podívejte se na daná vyúčtování, položky zde najdete rozúčtovány.
Pokud byste potřebovala sdělit více podrobností, ozvěte se nám přímo na email info@o2guru.cz. Budeme potřebovat pro ověření sdělit i telefonní číslo služby, celé jméno majitele a datum narození.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.