Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#40854Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2020, před 5 lety

Frantisek Proch

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 28.3.2020 jsem na seznamce Be2 po běžné registraci zakoupil tzv. Prémiový účet, na období jednoho roku. Toto bylo na uvedené seznamce inzerováno v ceně 99,- Kč. Avšak po provedení online platby mi bylo z mého bankovního účtu strženo 4752,- Kč. V dané věci jsem prostřednictvím mailu, ještě téhož dne, kontaktoval společnost na adresách: zakaznickyservis@be2.cz a michal.hlavacek@be2.com - dosud jsem však neobdržel absolutně žádné vyjádření či reakci (kontroluji i nevyžádanou poštu).

Proto se v úctě s žádostí o pomoc obracím na Vás.
Vzhledem k výši stržené částky velice reálně zvažuji kontaktování svého právního zástupce.


Produkt

Premium členství na seznamce be2


Požadované řešení

Žádám o:
- zrušení tzv. Prémiového účtu na seznamce be2
- zrušení automatického prodlužování Prémiového účtu a jakéhokoliv strhávání peněz z mého bankovního účtu
- vrácení částky, uhrazené za Prémiové členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 17:24, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Spotřebitel by si měl ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušil, případně že se ji pokoušel zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradil.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2020 16:09, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.4.2020 01:03, před 5 lety


Frantisek Proch

Na základě podané stížnosti na této webové stránce a opakovaného kontaktování poskytovatele seznamky prostřednictvím emailu mi byl dne 30.3.2020 zrušen tzv. Prémiový účet a dne 9.4.2020 mi byla na bankovní účet od poskytovatele seznamky vrácena požadovaná částka.
Z jednání, které předvedl poskytovatel seznamky, si rozhodně vezmu ponaučení.

Za vynaložené úsilí a pomoc týmu dTest velice děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.