Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 28.3.2020 jsem na seznamce Be2 po běžné registraci zakoupil tzv. Prémiový účet, na období jednoho roku. Toto bylo na uvedené seznamce inzerováno v ceně 99,- Kč. Avšak po provedení online platby mi bylo z mého bankovního účtu strženo 4752,- Kč. V dané věci jsem prostřednictvím mailu, ještě téhož dne, kontaktoval společnost na adresách: zakaznickyservis@be2.cz a michal.hlavacek@be2.com - dosud jsem však neobdržel absolutně žádné vyjádření či reakci (kontroluji i nevyžádanou poštu).
Proto se v úctě s žádostí o pomoc obracím na Vás.
Vzhledem k výši stržené částky velice reálně zvažuji kontaktování svého právního zástupce.
Premium členství na seznamce be2
Žádám o:
- zrušení tzv. Prémiového účtu na seznamce be2
- zrušení automatického prodlužování Prémiového účtu a jakéhokoliv strhávání peněz z mého bankovního účtu
- vrácení částky, uhrazené za Prémiové členství
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Spotřebitel by si měl ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušil, případně že se ji pokoušel zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradil.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Na základě podané stížnosti na této webové stránce a opakovaného kontaktování poskytovatele seznamky prostřednictvím emailu mi byl dne 30.3.2020 zrušen tzv. Prémiový účet a dne 9.4.2020 mi byla na bankovní účet od poskytovatele seznamky vrácena požadovaná částka.
Z jednání, které předvedl poskytovatel seznamky, si rozhodně vezmu ponaučení.
Za vynaložené úsilí a pomoc týmu dTest velice děkuji.