Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dodnes se nám nevrátilo vstupné za neuskutečněné vystoupení delfínů.
Od 8.10.2013 jsem žádala o vrácení vstupného.24.10.2013 převzala společnost vstupenky-3ks po 499 Kč. Do 9.5.2014 jsem stále byla ujišťována mailem, že jsem v pořadí na vyřízení. Na poslední mail
poslaný asi před 14 dny, již nikdo neodpověděl.
vstupenky číslo:20134104,20234104,20334104 do modrého sektoru datumkonání 28.4.2013 v14,30 hod
Požaduji vrátit vstupné , což činí 3x499 Kč
|
Tweet |
V případě, že se představení nekonalo ani v náhradním termínu, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz ve lhůtě v odstoupení stanovené. Pokud peníze nejsou ve lhůtě vráceny, vzniká druhé straně nárok na úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády.
Pokud společnost nebude nadále reagovat, bude nutné domáhat se nároku soudní cestou.
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Dále také spotřebitelům doporučujeme sledovat insolvenční rejstřík (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Již jednou byl na společnost podán insolvenční návrh spojený s návrhem na prohlášení konkursu. Toto řízení ale bylo zastaveno. V případě, že bude návrh podán znovu, je žádoucí svou pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.