Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
U O2 jsem začal využívat TV a Internet. Internet je funkční a bez problémů, ale tv od počátku využívání často vypadavala, a mnohdy ji nešlo pustit. Po výměně modemu a routeru jsem kontaktoval O2 a na naší adresu přijel technik (ze společnosti Cetin). Ten nás informoval, že tyto 2 služby nemohou z technických důvodů na této adrese fungovat (ztráty signalu) a řešení je bud snížit rychlost internetu na 50 MB nebo jednu ze služeb zrušit.
Proto jsem na prodejně podal reklamaci a změnil internet ze 100MB na 50MB. Po změně funguje obojí.
Reklamace byla zamítnuta. I přes to, že technik jasně přihlásil, že nasmlouvane služby fungovat nemohou.
O2 tv M + internet 100MB
A) zajistit možnost 100MB net + TV(ideal)
nebo
B) vrácení rozdílu mezi mezi cenou 100mb a 50mb internetu za dobu poskytování služby.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí se způsobem, jakým byla reklamace vyřízena a společnost není ochotna své rozhodnutí přehodnotit, má spotřebitel možnost se do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
tento kanál není oficiální pro podání reklamace. Informace, jak reklamaci podat, jsou uvedené na našich internetových stránkách https://1url.cz/5zoNI. Podle ověření byla reklamace č. OPLX82H vyřízena dne 18. 3. 2020. Váš nesouhlas jsme předali k vyřízení a o výsledku budete informován do jednoho kalendářního měsíce.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Z O2 mne kontaktovali pouze se sdělením, že si za svým rozhodnutím stojí a že doslova mohou nabízet služby, které technicky nemohou dodržet (jelikož není možné dostupnost služeb předem kontrolovat) a tak na zákazníkovi aby si sám ověřil zdali mu služba funguje správně.
V mém případě jsem si službu změnil sám a tak je dle O2 problém vyřešen. To že jsem platil za službu kterou nedodali(ani nemohli) je dle O2 správně.