Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím omylem sem si aktivoval kredity a níž bych chtěl blbě sem kliknnul a žádám vás o zpětné zaslání. Peněz na účet díky hezky den rakita
Baddo účet run 26
Žádám o vrácení peněz na bankovní účet nechtěná transakce
|
Tweet |
Je-li ve smlouvě sjednána určitá částka, za kterou má být služba poskytnuta, je spotřebitel povinen uhradit částku právě v této sjednané výši. Poskytne-li spotřebitel společnosti vyšší částku (např. nedopatřením, chybným uvedením částky atp.), je rozdíl mezi původně ujednanou částkou a částkou, kterou spotřebitel skutečně společnosti poskytl, tzv. bezdůvodným obohacením. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že společnost je v takovém případě povinna bezdůvodné obohacení spotřebiteli vydat zpět.
Ze skutkového stavu tak, jak je popsán ve stížnosti, však není možné přesně zjistit, k čemu ve vztahu mezi společností a spotřebitelem došlo, tudíž upozorňujeme spotřebitele na to, že výše poskytnutá odpověď je pouze obecná.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.