Společnost


Badoo Trading Limited (seznamka badoo.com)

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40863Navrácení peněz na bankovní účet špatná transakce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2020, před 5 lety

Lumír Rakita

Znění stížnosti

Zdravím omylem sem si aktivoval kredity a níž bych chtěl blbě sem kliknnul a žádám vás o zpětné zaslání. Peněz na účet díky hezky den rakita


Produkt

Baddo účet run 26


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz na bankovní účet nechtěná transakce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 07:47, před 5 lety

Je-li ve smlouvě sjednána určitá částka, za kterou má být služba poskytnuta, je spotřebitel povinen uhradit částku právě v této sjednané výši. Poskytne-li spotřebitel společnosti vyšší částku (např. nedopatřením, chybným uvedením částky atp.), je rozdíl mezi původně ujednanou částkou a částkou, kterou spotřebitel skutečně společnosti poskytl, tzv. bezdůvodným obohacením. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že společnost je v takovém případě povinna bezdůvodné obohacení spotřebiteli vydat zpět.

Ze skutkového stavu tak, jak je popsán ve stížnosti, však není možné přesně zjistit, k čemu ve vztahu mezi společností a spotřebitelem došlo, tudíž upozorňujeme spotřebitele na to, že výše poskytnutá odpověď je pouze obecná.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 20:37, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.