Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
- Prišiel mail, že ma nezastihli doma, preto to odnesú na parcelshop. Bol som celý deň doma, je corona situácia, nevychádzam z domu vôbec. Nezvonil ani zvoneček ani mobil. V mobile som skontroloval neprijaté hovory, nebol tam.
- Volal som hneď po prijatí mailu v ten deň kuriérovi 5 krát v rôznych časoch, nedvihol ani raz.
- Volal som na PPL info linku, trvalo 15 minút, než ma prepojilo
- Na telefóne mi oznámili, že volal kuriér. Vysvetlil som, že mobil zobrazuje neprijaté hovory a že to tam nie je. Vraj sa pokúsi niečo spraviť, ale nič nesľubuje a že zavolá.
- Nezavolala.
- Napísal som email na ich adresu, vysvetľujúc situáciu.
- Povedali, že po balík mám prísť a že sa ospravedlňujú, že kolegyňa nezavolala, citujem: "Na základě telefonického hovoru s mou kolegyní, která o převoz zásilky z parcelshopu žádala dispečink získala informaci, že dispečink převoz zásilky zamítl, bohužel Vám tuto informaci nemohla předat z důvodu, že jí hovor nebyl zvednut."! :D Vidíte tú absruditu?
Dovoz balíku
Jednoduché! Doručiť balíček opäť! Uistiť sa, že volajú na správne číslo, ak je obsadené, zavolať znovu, alebo napísať smsku, alebo čokoľvek a vždy je tam možnosť aj zvoniť na zvonček. Ja som nemal ani sms, ani neprijatý hovor, ani zvonček, nič.
A zmeniť procesy. Kuriér má dvíhať telefón. Má zavolať späť, ak mu číslo trikrát volá a nedovolá sa. Help linka nemá mať dvojminútového robota, než pustí k zvoneniu. Nemá zvoniť 15 minút.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.