Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
je naprosto nelogické platit předem službu, o které absolutně zákazník neví detaily. Potřebovala jsem akutně vědět, v kolik hodin je možné zásilku vyzvednout na adrese vyzvednutí a v kolik tedy může být na adrese doručení (vše po Praze). Byla jsem nucena zaplatit poplatek, aniž bych věděla, kdy vůz PPL pro balík přijede. Načež mi přišel email se zprávou, že do pěti dnů můžu balík přinést na jakési místo...? Objednala jsem službu proto, aby byl balík vyzvednut na naší adrese, tak jak bylo v objendávacím formuláři. Požaduji tedy finance zpět, jelikož evidentně nebude zrealizováno, co bylo ve formuláři slíbeno. Jsem vaším postupem velmi zklamaná a rozhodně vaši službu nebudu doporučovat. Jak mohu dále postupovat pro získání poplatku zpět, pokud tedy nebude co nejdříve balík vyzvednut na mé adrese, nejlépe fruhý den od objednávky? Pokud v tomto období vozy nejezdí, PPL má mít jasnou a přehlednou informaci na webu, což nemá.
S přáním ochoty vůči klientům a spokojenějších zákazníků,
Mgr. Milli Neubert Janatková
Nespolehlivost, placení předem bez bližších informací
Vrácení poplatku, nebo vyzvednutí balíku na adrese vyzvednutí, a co nejdříve prosím doručit na místo doručení.
|
Tweet |
Bylo-li mezi stranami ujednáno, že jednou z povinností společnosti je vyzvednutí věci v místě bydliště spotřebitele, pak má společnost povinnost tento závazek splnit.
Nesplnila-li společnost tento svůj závazek a nebyla-li tedy služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.