Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#40868Nereaguje na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2020, před 5 lety

Jana Beránková

Znění stížnosti

Objednala jsem si robotický vysavač a mop v jednom. Přišla mi plastová krabice s kolečky, ale bez otvoru sání . Takže asi pouze propagační atrapa.Už potřetí jsem psala reklamaci ,přišlo mi od robota,že mají na vyřízení reklamace lhůtu 30 dní a to je vše. Poprvé jsem reklamovala 30.11.19 a přišla tahle odpověď:
,,pokud chcete zboží/objednávku reklamovat , učiňte tak, prosím, na www.vevio.cz v sekci INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY -- VRÁCENÍ ZBOŽÍ -- Veškeré informace ohledně vrácení zboží jsou popsané na této stránce, kde se prokliknutím dostanete na postup pro reklamaci. Zde vyplníte formulář, který se nám online zašle do našeho systému. " Formulář jsem vyplnila 2.12 a naposledy dnes,tj 29.3.20.


Produkt

Luxusní automatický robotický vysavač | mop


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze,vysavač nemá sací otvor ani nádobu na odpad,mop samozřejmě také ne,takže je naprosto nepoužitelný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 07:18, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 20:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.