Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při urgování dopisu z MěÚ Vracov jsem zjistila, že mně byl z tohoto úřadu zaslán dopis dne 6.1.2020 a zásilka byla připravena k odeslání 9.1.2020 a jak jsem zjistila na poště ve Vlkoši, byla zde uložena pod podacím číslem RR 00779877 0 CZ a po uplynutí úložné doby byla vrácena zpět. Já jsem však žádné oznámení o zásilce nedostala, protože dopisy, které chodí na mou adresu si vyzvedávám hned, což lze snadno zjistit z Vaší evidence zásilek. Proto bych ráda věděla, proč jsem oznámení o této zásilce nedostala a zda mě česká pošta neměla před odesláním zásilky nazpět ještě informovat. Žádám, aby má stížnost byla vyřešena co nejdříve, protože se jedná o zmaření lhůty podat odvolání, což tím, že mně nebylo oznámeno uložení zásilky, hrozí.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem
Plachá Emílie
Žádám o písemné sdělení, jak tato záležitost bude vyřešena, abych mohla případně podniknout další kroky.
Děkuji.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman