Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#40873Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2020, před 5 lety

Miroslav Šulitka

Znění stížnosti

Dobrý den,měl bych dotaz. Již několikrát v poslední době mi na mém telefonu byla stržena částka 29 kč. za připojení k internetu aniž bych se nějak připojil..Já jsem už starší osoba a tak internet v telefonu neužívám a používám ho na volání a SMS.Tak Vás chci požádat o zrušení tohoto problému jedná se o telefon číslo xxxx viz referenční údaj děkuji předem za kladné vyřízení mé prosby přeji pěkný den Šulitka


Produkt

Neoprávněně naúčtovaný poplatek


Požadované řešení

Prosím o zrušení tohoto strhávání když internet nepoužívám


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 09:30, před 5 lety

Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 12:59, před 5 lety

Dobrý den,

k naúčtování poplatku 29 Kč za jednorázové připojení přes mobilní data dochází pouze tehdy, připojí-li se takto telefon, ať už vědomě či nevědomě (kolísání WiFi signálu, aktualizace telefonu, aplikace na pozadí).
Na čísle jsem Vám nyní nastavila funkci blokování dat, aby se podobná situace nestávala.
Když byste v budoucnu chtěl data využívat, dá se to změnit na naší lince 800 02 02 02.
Pro blokování dat se zasílá i SMS ve tvaru BAP na číslo 999 111, ale v současné chvíli to již nemusíte provádět protože jsem Vám data zablokovala.

S pozdravem

Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 21:50, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2020 21:21, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.