Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,měl bych dotaz. Již několikrát v poslední době mi na mém telefonu byla stržena částka 29 kč. za připojení k internetu aniž bych se nějak připojil..Já jsem už starší osoba a tak internet v telefonu neužívám a používám ho na volání a SMS.Tak Vás chci požádat o zrušení tohoto problému jedná se o telefon číslo xxxx viz referenční údaj děkuji předem za kladné vyřízení mé prosby přeji pěkný den Šulitka
Neoprávněně naúčtovaný poplatek
Prosím o zrušení tohoto strhávání když internet nepoužívám
|
Tweet |
Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
k naúčtování poplatku 29 Kč za jednorázové připojení přes mobilní data dochází pouze tehdy, připojí-li se takto telefon, ať už vědomě či nevědomě (kolísání WiFi signálu, aktualizace telefonu, aplikace na pozadí).
Na čísle jsem Vám nyní nastavila funkci blokování dat, aby se podobná situace nestávala.
Když byste v budoucnu chtěl data využívat, dá se to změnit na naší lince 800 02 02 02.
Pro blokování dat se zasílá i SMS ve tvaru BAP na číslo 999 111, ale v současné chvíli to již nemusíte provádět protože jsem Vám data zablokovala.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.