Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Mám objednané zboží z Lidlshop.cz a z Mall.cz s tim, že u obojího mám nastaveno doručení na adresu. Najednou přišla SMS že jeden balík právě doručujou do ParcelShopu, tak jsem se začal divit. Jak se to vůbec může stát? Když napsali další zprávu, že i druhý balík najdu v ParcelShopu. Byl jsem ještě víc v údivu. Kdybych totiž věděl, že si pro to musim někam dojet, tak bych si dojel rovnou do krámu. Takhle mě to stojí strašně času a to neni poprvé co mě takhle podvedli. To tu dopravu nemusim platit a můžu si pro to dojet sám, když jezdim na LPG tak mě to vyjde i levněji. Ale jde o čas a o princip. Jednou je napsáno na adresu, tak to doručím na adresu, a ne někam do tramtárie.
Jediné možné řešení je, aby si dotyčný zase zajel do ParcelShopu a dovezl to na adresu dodání. Nebo ať si to zboží zaplatí a nechá já si objednám nový.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.