Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40876Nedodání na adresu, ale do ParcelShopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2020, před 5 lety

Josef Vaniš

Znění stížnosti

Mám objednané zboží z Lidlshop.cz a z Mall.cz s tim, že u obojího mám nastaveno doručení na adresu. Najednou přišla SMS že jeden balík právě doručujou do ParcelShopu, tak jsem se začal divit. Jak se to vůbec může stát? Když napsali další zprávu, že i druhý balík najdu v ParcelShopu. Byl jsem ještě víc v údivu. Kdybych totiž věděl, že si pro to musim někam dojet, tak bych si dojel rovnou do krámu. Takhle mě to stojí strašně času a to neni poprvé co mě takhle podvedli. To tu dopravu nemusim platit a můžu si pro to dojet sám, když jezdim na LPG tak mě to vyjde i levněji. Ale jde o čas a o princip. Jednou je napsáno na adresu, tak to doručím na adresu, a ne někam do tramtárie.


Požadované řešení

Jediné možné řešení je, aby si dotyčný zase zajel do ParcelShopu a dovezl to na adresu dodání. Nebo ať si to zboží zaplatí a nechá já si objednám nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 18:36, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 17:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.