Společnost


REDERO CZECH s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4088Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2014, před 10 lety

Marian Bartovic

Znění stížnosti

Zakoupil jsem telefon u firmy Redero Czech s.r.o. Adresa prodejny: Záhřebská 44, 12000 Praha 2.
Na iternete se tato firm prezentuje jako MobilTel.cz. Adresa: Staré náměstí 59, 51601 516 01 Rychnov nad Kněžnou. Provozovatel e-shopu Navis trade s.r.o., Chotěšovská 680/1, 190 00 Praha 9, IČO: 01444115

Telefon mi byl prodan jako novy ale nebyl predveden na prodejne. Po rozbaleni a zapnuti jsem nasel cerne fleky na LCD na ruznych mistech. Reklamace byla zamitnuta z duvodu mechanickeho poskozeni. LCD je ale z vnejsi strany absolutne neposkozene a ryha je pouze z vnitrni strany. Taky obal v kterem jsem telefon koupil byl neporuseny a byla na nem original neporusena samolepka od SAMSUNG.
Prodejce reklamaci uplne noveho telefonu odmitl s tvrzenim, ze zavadu jsem zavinil ja. Posudek k reklamaci byl vydan neautorizovany servisem. Predpokladam, ze jde o tu samou firmu jak prodejce pouze jine jmeno. Adresa servisu (Navis Trade s.r.o.) je na reklamacnim protokolu totozna s adresou prodejny (Záhřebská 44). Stejne ICO jako Navis Trade s.r.o. (Chotěšovská 680/1, 190 00 Praha 9)

V autorizovanem servisu SAMSUNG v CR dohledali na zaklade IMEI (358194051244522) puvod telefonu z Arabskych Emiratu (telefon mi byl prodan se anglickou zasuvkou ktera je nepouzitelna v CR) a z toho duvodu autorizovany servis nemuze provadet opravu v ramci garance. Souzasti baleni neni cesky navod.

Zkontaktoval jsem primo prodejce, zarucni servis, kontakt z internetoveho obchodu (telefonicky, mailem) ale zadny vysledek. Odpovedi byli typu - cituji: "z vlastní zkušenosti mohu říct,že nejvíc se vzteká a stěžuje ten,kdo je pramálo v právu" nebo "kdybych měl brečet a psát romány na internet pokaždé,když někde špatně pochodím,nedělal bych nic jiného".
Nekolikrat jsem se zeptal s kym mluvim ale byl jsem vzdy odmitnut se slovy "osobni udaje nepodavame".


Produkt

Samsung Galaxy S4 Active i9295 blue (IMEI: 358194051244522)


Požadované řešení

Vratit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2014 10:21, před 10 lety

Dle ustanovení § 2161 občanského zákníku platí, že prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Součástí zamítnutí reklamace by měl být důkaz o tom, že reklamovaná vada nebyla přítomna na výrobku při převzetí.
Za samotnou nesplněnou jakost při převzetí se dá považovat dodání věci, kterou nelze v ČR plně využít. Na takovou skutečnost by spotřebitel musel být předem upozorněn.

Je-li pro používání výrobku nutný návod, musí prodejce zajistit jeho znění v českém jazyce. Nesplnění této povinnosti může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, kde spotřebitel může podat podnět k prošetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2014 13:24, před 10 lety

Společnost ke stížnosti uvedla, že trvá na svém stanovisku týkající se mechanického poškození. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.