Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pozor, maju urobenych viac firiem, a tovar nedodavaju, a obtazuju dookola neustalymi emailami, aj ked sa odhlasite, nic nepomoze. Ich databazy siahaju aj na Slovensko.
POSTOVNEZDARMA. ATELI Plzen, a Praha
partner@odpadnes.sk, info@ateli.cz; kontakt@odpadnes.sk; brezani@odpadnes.sk, 'development@ateli.cz'; partner@odpadnes.sk
Riesit uradmi - doporucenie
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Pokud společnost zasílá spotřebitelovi nevyžádaná obchodní sdělení, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, který může prodávajícímu uložit pokutu za přestupek až do výše 100 000 Kč. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.uoou.cz/spam-a-nbsp-nevyzadana-obchodni-sdeleni/d-6170.
prosíme o specifikaci dotazu s čím konkrétně Vám můžeme pomoci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Vazena slecna
iste viete, ze ste som si objednal rúška, ziadali ste zaplatit dopredu, ale ruska ste aj tak nemali na sklade. Samozrejme som neplatil. Na internetoch o Vasich spolocnostiach pisu, ze im nedodavate tovar, ze zaplatili vyse mesiaca dopredu , su podvedeni, a tovar ste im nedali. (Vo Vasich forach si pisete pochvaly len Vy, a Vasi znami...)Oficialne som teda zakazku od Vas stornoval, co mi prisiel i potvrdzovaci email. Ale i tak napriek tomu mi od Vas chodia aj po odhlasení od Vas obtazujuce emaily, az uvedene zaplatim, a tak ako na email, tak i v kuse na moj mobil. TAk budte taki dobri, a neobtazujte ma emailami i SMS, nakolko som sa z Vasej databaze vymazal a prisiel mi potvrdzovci email. A ten potvrdzovaci email je na "figu" lebo ma obtazujete denne uz skoro mesiac. Ak neprestanete, dam Vam na inspekciu a do inych medii, ale nie len ako firmu, ale aj menovite s konatelom Cesalom a Mrazovou, a dam to i na riesenie pre Policiu v Plzni.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Slecna, podstatne je, az ma neotravuju emaily uz a SMS, cize emaily mi zatial prestali od Vas uz chodit (neviem dokedy), posielali ste mi stale info na kontakt@kachliar.sk a SMS na telefon +421 903 44 22 11. Cize ziadam o vymazanie z databazy, a tym je to pre mna ukoncene.
zrušili jsme Vám odběr zpravodaje. Pravděpodobně Vám budou doručeny ještě emaily, které byly ve frontě již před tím, než jsme odhlášení provedli.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.