Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40884Kurýr porušující vládní nařízení!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2020, před 5 lety

Filip Kasztura

Znění stížnosti

Dobrý den,

nerozumím tomu, jak je možné v době vládních opatření proti šířeni koronaviru, aby kurýr předával balík seniorů bez roušky.

Číslo zásilky: 40005445097

Datum předání zásilky 30.3.20120


Požadované řešení

Upozornění na chybné jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 18:28, před 5 lety

Povinnost nosit roušku, případně jiný ochranný prostředek zakotvila Vláda ČR v nouzovém opatření, které se vztahuje i na řidiče přepravních společností. Řidič je povinen jej respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 17:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.