Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#40885Navrácení finanční částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2020, před 5 lety

Jana Doričáková

Znění stížnosti

Dobrý den , žádám Vás tímto o pomoc a
prošetření mé stížnosti. Dne 14.10.2019 jsem si zakoupila kůru " Injekční lipolýza " za cenu 5850,- Kč
Peníze jsem zaslala na účet kliniky. Před odesláním , jsem si řádně přečetla jejich stránky , kde i píší 100% garance vrácení peněz.
Na stránkách v tu dobu nebylo žádné upozornění o uzavření kliniky v Opavě. Když jsem se chtěla objednat a hledala na internetu kde je Opavská pobočka, tak mi byly nalezeny dvě adresy. Po dotazu na mail která adresa je správná mi bylo sděleno , že klinika v Opavě je na delší dobu uzavřena Byla jsem velice překvapena, protože na tuto skutečnost , mně vůbec nikdo neupozornil.
Obratem jsem napsala odstoupení od smlouvy z důvodu neinformovanosti. Bylo mi nabídnuto kůru mohu podstoupit v jiném městě v Ostravě nebo Brně , kde mi bude uhrazeno i jízdné.Nabídku jsem odmítla a požadovala vrácení celé finanční čásky na můj účet z důvodů klamné reklamy .
Omluvili se mi za vzniklou situaci, poprosili o zaslání čísel zakoupených poukazů a čísla účtu s tím, že peníze budou vráceny do 30 dnů.
Tím začaly nekonečné problémy . Dnes je 30.3.2020 a peníze jsou v nedohlednu .
Opakovaně píši maily s dotazy na vrácení částky. Vymlouvají se , že
banka udělala chybu v odesílání , že mně chápou že dlouho čekám, že penízky brzy vrátí...atd. Je to neustále dokola.
Jsem sama bezradná , abych o své peníze nepřišla . . Když jsem
sdělila , že se obrátím na ČOI, zase se omluvili a sdělili, že věc vyřeší co nejdříve. Nevím jak dlouho chtějí tohle slibování prodlužovat až do května.
Od odstoupení od smlouvy uplynuly již více jak 4 měsíce a řešení žádné.
Důvod uvádím : 1/ Neinformování
zákazníka o skutečnosti, že klinika je na dobu přesně neurčenou
zavřená 2/ Společnost neustále jen něco slibuje a reklamace se
prodloužila na více jak 4 měsíce 3/ Ztráta důvěry v jejich služby.Jsem
velice zklamaná přístupem společnosti, nechci žádné náhrady , žádám
peníze zpět. Společnost vybere od dalších lidí peníze a nemůžete se
nikoho dovolat.
Prosím vás tímto o prošetření mé stížnosti a pevně
věřím , že mně budou peníze vráceny v co nejkratší době


Produkt

Injekční lipolýza. Číslo objednávky (variabilní symbol ) 62419. Čísla poukazů: 1801037456 4511834842. 6688670163 9315772804. 9265568590 1748399703. 6120059030 7407757984. 3493596342 0458326343. 6673229089 0693502374. 0452920210 9628088722. 7729925928


Požadované řešení

Vrácení finanční částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2020 15:08, před 5 lety

Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl. Rovněž by mohlo být porušení informační povinnosti chápáno jako porušení smlouvy podstatným způsobem. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 16:19, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.