Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si u této společnosti dýchací roušku, kterou mě dodavatel slíbil do 24hod. dodat. Samozřejmě nic nepřišlo. Dodavatel mi potvrdil platbu a to bylo to poslední co mi poslal. Na mé urgence už neodpovídá! Jsem proto přesvědčen, že jsem se také stal předmětem sprostého podvodua to dokonce ve stavu nouze vyhlášené vládou!
masky - rouška
Chci vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud prodávající zboží v ujednaném čase nedodal, ocitá se v prodlení. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
Situace samozřejmě není jednoduchá ani pro jednu stranu. Pro nás je to neskutečný zápřah a celý tým Světomatu nestíhá ani odpovídat na maily, ikdyž děláme co můžeme.
Co se týče objednávek, situace je následující.
Po přijetí platby, odesíláme zboží do 24 hodin. Doba dodání je 5-40 pracovních dnů.
Přesně takto to stojí pod produkty i v obchodních podmínkách a každý zákazník potvrzuje, že obchodní podmínky četl. Díky tomu, že s nimi musí i souhlasit, řídíme se nadále těmito podmínkami.
Pokud jste objednal a vše proběhlo v pořádku - přišel vám potvrzovací email - vaše zboží je na cestě k vám a bude doručeno tak, jak se obě strany dohodly.
Pokud vyvstane jakýkoliv problém, že bude třeba doba dodání překročená - vracíme peníze, nebo kompenzujeme škodu po domluvě.
Omlouváme se za prodlevu, se kterou odpovídáme. Děláme ale vše proto, abychom tuto situaci zvládnuli.
S pozdravem,
Jiří Kolomazník, Jednatel společnosti
Nic jsem neokliknul a pokud ano, tak je to udělané tak aby uvedli zákazníka v omyl! Pokud někdo napíše a potvrdí dodání zboží ( navíc tak důležitého) do 24h, nemůže vzbuzovat dojem, že to je jinak! Pokud manipuluje se slovy, je to zavádějící. Dodavatel podle mě objednává zboží na Alibaba expres a pak rozesílá. Je to nefér záměrně skrýtě jednání a nemůže to splňovat podmínky běžného obchodu ale pouze a jen sprostředkovatelských služeb a musí to být jednoznačně a výrazně dáno najevo už na samorném webu, že nenabízí zboží k okamžitému dodání, ale pouze sbírá objednávky...musí pak po dohodě zvíhodnit odběratele, nebo se s ním dohodnout a neuvádět 24h doručovací čas, tak jak to dělá! Jsem I tak rozhodnut podat stížnost.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.