Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 29.3.2020 jsem se zaregistroval na be2 zadal jsem roční poplatek 99kc a z mého účtu mi ztrhli 4752kc ihned jsem jim odepsal, že vzhledem k tak vysoké částce, že to ruším a dávám výpověď, tak mi odepsal, že se mi ozve pracovník. Na profilu mi zrušili VIP členství a o vrácení částky ani zmíňka?
Odkliknul jsem poplatek 99kc ročně VIP a z mého účtu mi ztrhli 4752kc
Zrušení mého profilu a vrácení peněz na můj účet.Varování všech lidí a zrušení be2 na internetu. V této době kdy řádí koronavir tak se nestydí hyenizmu ztrhávat nehorázné "ástky.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z obsahu uvedené stížnosti nejsme schopni dovodit, zda spotřebitel od smlouvy odstoupil do 14 dnů od jejího uzavření či nikoliv. Pokud vyjdeme z předpokladu, že spotřebitel od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dnů, společnost má povinnost vrátit mu peněžité plnění v hodnotě, jejíž určení je rozvedeno výše.
Pokud spotřebitel nestihl ve lhůtě odstoupit, může spotřebitel alespoň namítat neplatnost uzavřené smlouvy. Platí totiž, že než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Spotřebitel nám sdělil, že mu částka byla vrácena. Stížnost proto uzavíráme.