Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40898Dateyard AG, jenjednanoc.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2020, před 5 lety

František Vintr

Znění stížnosti

Dobrý den, jednou jsem se zaregistroval na online seznamce jenjednanoc.cz a zaplatil jsem si VIP členství, z účtu mi byly strhávány částky, byl jsem nucen zablokovat tuto platbu. Hledám na internetu možnost kontaktu na tuto firmu, abych mohl oficiálně vypovědět smlouvu, bohužel nenašel jsem nic.


Požadované řešení

Poradit postup, jak vypovědět smlouvu. V případě nějaký kontakt, kde se společností mohu komunikovat, tak, aby se všechno co nejdříve vyřešilo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2020 20:42, před 5 lety

Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Výpověď by měla být podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství, jinak dochází dle obchodních podmínek k automatickému prodloužení.

Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com. Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží. Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uschoval doklad o tom, že výpověď zaslal.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 20:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.