Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem zaměstnaná u této společnosti a pracuji jako prodávačka v pobočce Sabon v OC Chodov. Pracuji tam už tam 7 měsíců. Když začala karanténa a pobočku zavřeli, manažerka řekla mě i všem kolegům, že firma nemá peníze na to aby nám platila, tedy chce nás vyhodit. Firmě jsem řekla, že nechci rušit pracovní poměr, protože potřebuji peníze, musím platit nájem a za něco žít. Firma tedy mmi nabídla možnost abych si vzala neplacené volno do konce duba, takže momentálně mi společnost nic nezaplatí a nenabízí mi žádnou kompenzaci, vláda mi pravděpodobně taky nic kompenzovat nebude? Chci se prosím Vás zeptat, je to takhle v pořádku? Co já můžu dělata Jaký mám práva? Budu víc než měsíc úplně bez pěněz? Děkuji za odpověď
Prodavačka
Potřebuji poradit, co podle Vás bych mohla dělat abych nebyla několik měsíců úplně bez příjmu, nevím jak to mám přežít.
|
Tweet |
Portál VašeStížnosti.cz slouží ke smírnému řešení sporů vzniklých mezi spotřebitelem a podnikatelem. V řešené věci stěžovatel není v postavení spotřebitele; jedná o spor pracovněprávní, přičemž stěžovatel je v postavení zaměstnance. Pracovněprávní spory prostřednictvím portálu VašeStížnosti.cz nelze řešit.
Přesto závěrem uvádíme pro stěžovatele "alespoň" užitečné a právně relevantní odkazy na informace, které mu pomohou s vyřešením ve stížnosti nastíněného pracovněprávního problému.
1) Pracovněprávní desatero boje s nemocí COVID-19 vydané Ministerstvem práce a soc. věcí: http://www.szu.cz/uploads/Epidemiologie/Coronavirus/Pracovne_pravni/Desatero_tabulka.pdf
2) Odpovědi na často kladené otázky, které v souvislosti s nemocí COVID-19 zpracovalo Ministerstvo práce a soc. věcí: https://www.mpsv.cz/prava-zamestnancu
3) ostatní obecné informace uváděné na stránkách Ministerstva práce a soc. věcí: https://www.mpsv.cz/.
Z výše uvedených důvodů stížnost uzavíráme.