Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#40908Neuznaná reklamace v nouzovém stavu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2020, před 5 lety

Petr Ejem

Znění stížnosti

Dobrý den,

reaguji na dnešní telefonát,kde jsem Vás žádal o pozastavení placení za
pevný internet který je veden pod tel. číslem 603****** na jméno Petr
Ejem,Roháčova 109,Praha 3. Šlo tedy o žádost pozastavení platby za tuto
službu a to po dobu tohoto výjimečného stavu. Bylo mi řečeno,že to není
možno a to mě velmi změnilo názor na Vaší velkou společnost u které jsem
od začátku fungování. Vzhledem k verdiktu uvádím,že po vypršení smlouvy
odcházím ke konkurenci a veškeré vztahy s Vaší společností ukončím. Toto
vše určitě doporučím všem mým známým a kde to půjde,tak to zveřejním.

S přáním pěkného dne Petr Ejem


Požadované řešení

Vyhovět!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2020 15:38, před 5 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve řízení před správními orgány, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.