Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reaguji na dnešní telefonát,kde jsem Vás žádal o pozastavení placení za
pevný internet který je veden pod tel. číslem 603****** na jméno Petr
Ejem,Roháčova 109,Praha 3. Šlo tedy o žádost pozastavení platby za tuto
službu a to po dobu tohoto výjimečného stavu. Bylo mi řečeno,že to není
možno a to mě velmi změnilo názor na Vaší velkou společnost u které jsem
od začátku fungování. Vzhledem k verdiktu uvádím,že po vypršení smlouvy
odcházím ke konkurenci a veškeré vztahy s Vaší společností ukončím. Toto
vše určitě doporučím všem mým známým a kde to půjde,tak to zveřejním.
S přáním pěkného dne Petr Ejem
Vyhovět!
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve řízení před správními orgány, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.