Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opětovně mi pan V. K. nedoručil doporučené psaní. Opakovaně mi do schránky pouze vkládá výzvu k vyzvednutí a neobtěžuje se zazvonit a balíček/psaní doručit.
Jméno na zvonku je a zvonek taktéž funguje.
opakované nedoručení doporučeného psaní/balíčku
Doporučuji domluvu a nápravu těchto služeb, jelikož je skutečně zbytečné a otravné plýtvat 3x týdně časem a financemi při cestě na pobočku, když službu, za kterou si platím, opakovaně nedodržujete.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebitelce, aby se stížností obrátila přímo na Českou poštu. Skutečnost, že doručovatel nesplnil svou povinnost se špatně prokazuje.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.