Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#40925Zbozi nedorazilo, firma prestala komunikovat

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 5 lety

jan morisch

Znění stížnosti

Dobry den,

zakoupisl jsem zbozi na tomto podvodnem e-shopu (galerii) a doposud mi neprislo zaplacne zbozi.
Objednávka 1546922006

Po vyzve o vraceni penez firma prestala komunikovat.

Jak je mozne jak tato firma muze vesele podnikat pri tom obrovskem poctu podvedenych?


Požadované řešení

vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 11:50, před 5 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 14:42, před 5 lety

Dobrý den,

Vaše zásilka byla prodejcem odeslána 9.3.2020.

Vaše zásilka je v přepravě, obvyklá doba dodání je 5-25 pracovních dní od odeslání zboží prodejcem.

Zásilku můžete očekávat do 14.4.2020.


Garantujeme doručení do 60 dní ode dne odeslání zboží prodejcem. V případě, že by vám nebyla doručena do 8.5.2020, podejte reklamaci zasláním vyplněného reklamačního protokolu, který naleznete zde: https://www.lunzo.cz/reklamacni-rad/

Na veškeré e-maily odpovídáme do 48 hodin v pracovní dny. (Ve výjimečných případech do 72 hodin v pracovní dny)

V tuto chvíli tedy nemůžeme Vaši žádosti o vrácení peněz, jelikož je zásilka na cestě k Vám a námi garantovaná lhůta pro dodání zboží ještě neuplynula.

S pozdravem Tomáš Nejedlý

Zákaznická podpora Lunzo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2020 14:49, před 5 lety


jan morisch

Vysmech..... Klasicka vymluva, kterou pouzivate k ziskani casu.
18.2. jsem dostal tento mail

"Vážený zákazníku,
Vaše objednávka je předána k odeslání.
Objednávka bude doručena přibližně za 5 - 25 pracovních dní od odeslání"
Zadneho 9.3. tazke dneska je to 31 pracovnich dni.

Morisch

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.4.2020 07:38, před 5 lety

Dobrý den,

ze strany prodejce došlo při expedování Vaší zásilky ke zdržení. Za danou situaci se velice omlouváme, ale bohužel toto nejsme schopni ovlivnit.

Vaše zásilka byla prodejcem odeslána 9.3.2020.

Vaše zásilka je v přepravě, obvyklá doba dodání je 5-25 pracovních dní od odeslání zboží prodejcem.

Zásilku můžete očekávat do 14.4.2020.


S pozdravem Tomáš Nejedlý

Zákaznická podpora Lunzo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2020 15:25, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.5.2020 22:17, před 5 lety


jan morisch

Hodnocení: