Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Ve středu 18. března 2020 odešla ze synova mobilního telefonu (poté, co navštívil Tiktok) bez jeho vědomí SMS zpráva ve znění ANO, poté přišla odpověď z čísla 90440:Posli ANO pro objednani na 90440. Získejte sanci vyhrat skvele ceny. Vice info na 8444444484nebo SMS help na 90440.Predplatne 99kc/tyden. Poté odešla samovolně z mobilního telefonu SMS:ANO. Následně přišla odpověď :Predchozi zprava prijata z cisla 90440099 stala 99,00 Kc s DPH.Pro zruseni služby posli SMS ve tvaru STOP na číslo 90440.Vice info posli sms HELP na 90440.Protože si syn korespondence nevšiml, přišla v tomto tvaru SMS ještě v pondělí 23. března 2020 a 30.března 2020. Dnes, 31. března jsem na uvedené číslo napsala SMS ve tvaru STOP a přišla mi odpověď Tvoje služba je zastavena!Dekuji!
Navrácení částky 99 Kč stržené v březnovém vyúčtování a nestržení částky 198 Kč za dubnové vyúčtování.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici. Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem DIMOCO Team
Dobrý den, ráda využiji služeb společnosti DIMOCO Team. Jak mám postupovat?
Děkuji.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.