Společnost


TV Prodaja d.o.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40935Reklamacia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 5 lety

marta ferancova

Znění stížnosti

DObry den. objednala som si vlozky do topanok bola akcia 2 za cenu jednych a prisiel mi len jeden par.


Produkt

produkt 0759-911-4780 xstep air insoles for shoes.


Požadované řešení

Balicek mi prisiel strasne neskoro a ziadam o zaslanie dalsieho paru bez toho aby som nieco platila Dakujem za kladne vybavenie.Moja adr Ferancova Marta 01817 Jasenica 270 okr. Pov.Bystrica.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2020 12:45, před 5 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména dle § 2161 odst. 1 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, je věc v odpovídajícím množství.

Nedodá-li prodávající věc ve sjednaném množství, má spotřebitel právo uplatnit práva z vadného plnění. Spotřebitel může požadovat v tomto případě dodání nové věci, resp. zbývající části věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2020 21:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.