Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den obdržela jsem váš prodokt ktej jsem si obědnala ale jeliž jsem ho dostala požkozenej krabice bylá celá mokrá a ve vnitř to bylo celé mokré bylo to zabalené bublinkovém igelitu a skoro cel produkt byl vkrabici toho prodoktu bylo jen pulka tak byla bych ráda kdyby se to vyřešilo bud mi pošlete nový produkt pořádně zabalené nebo vrácení peněz děkuji pedem Vaibarová č. mé faktury 2146917
děkuji Ivanka Vaibarová
byla bych ráda kdyby se to vyřešilo bud mi pošlete nový produkt pořádně zabalené nebo vrácení peněz děkuji pedem Vaibarová č. mé faktury 2146917
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce za to, že věc v okamžiku převzetí nemá vady. To znamená, že došlo-li k poškození zboží (nebo úbytku jeho objemu) během přepravy, jde o odpovědnost prodávajícího. Ten pak může své právo uplatnit u přepravní společnosti, vůči spotřebitelce však odpovídá on.
Pokud bylo dodáno poškozené zboží, může spotřebitelka uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitelka má v tomto případě nárok na dodání nové věci věci. Není-li možné novou věc dodat, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena do 30 dní od jejího uplatnění. Nedodržení této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy, na základě něhož může spotřebitelka od smlouvy odstoupit.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt z EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.