Společnost


DEV Logistics Ltd.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40937Dodání produktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 5 lety

ivanka vaibarová

Znění stížnosti

dobrý den obdržela jsem váš prodokt ktej jsem si obědnala ale jeliž jsem ho dostala požkozenej krabice bylá celá mokrá a ve vnitř to bylo celé mokré bylo to zabalené bublinkovém igelitu a skoro cel produkt byl vkrabici toho prodoktu bylo jen pulka tak byla bych ráda kdyby se to vyřešilo bud mi pošlete nový produkt pořádně zabalené nebo vrácení peněz děkuji pedem Vaibarová č. mé faktury 2146917

děkuji Ivanka Vaibarová


Požadované řešení

byla bych ráda kdyby se to vyřešilo bud mi pošlete nový produkt pořádně zabalené nebo vrácení peněz děkuji pedem Vaibarová č. mé faktury 2146917


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 22:56, před 5 lety

Prodávající odpovídá spotřebitelce za to, že věc v okamžiku převzetí nemá vady. To znamená, že došlo-li k poškození zboží (nebo úbytku jeho objemu) během přepravy, jde o odpovědnost prodávajícího. Ten pak může své právo uplatnit u přepravní společnosti, vůči spotřebitelce však odpovídá on.

Pokud bylo dodáno poškozené zboží, může spotřebitelka uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitelka má v tomto případě nárok na dodání nové věci věci. Není-li možné novou věc dodat, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena do 30 dní od jejího uplatnění. Nedodržení této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy, na základě něhož může spotřebitelka od smlouvy odstoupit.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt z EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2020 16:13, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.