Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40941Opětovně nedovezený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 5 lety

Jiří Sady

Znění stížnosti

Již 4x jsem od společnosti PPL neobdržel balík -musel jsem si zajet na výdejní místo.Evidentně nefunguje v naší lokalitě kurýr .Když se mi to stalo podruhé volal jsem prostřednictvím operátora PPL a nahlásil.Tím to ale neskončilo v krátké době jsem měl obdržet balík který světe div se zase přes to že jsme byli doma řidič nemohl doručit ani né za týden manželka objednala dcerce zboží které mělo dojít zase včetně dopravy až k nám. Vše se opakovalo .To už jsem na lince žádal o jméno kurýra a jeho nadřízeného -bylo mi řečeno že to mi nemohou sdělit tak jsem se nahlásil že bych rád aby se se mnou teda dotyčný nadřízený spojil.Takže pro shrnutí : kurýr chudáček se nám domů snažil balík dopravit a přesto že jsme byli doma tak jsme nereagovali na volání ,troubení a hlůasité volání.


Požadované řešení

Rád bych aby nesl kurýr za své jednání důsledky .Ze spotřebitelského pohledu je to v rozporu když si platím dopravu .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 18:35, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 17:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.