Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Již 4x jsem od společnosti PPL neobdržel balík -musel jsem si zajet na výdejní místo.Evidentně nefunguje v naší lokalitě kurýr .Když se mi to stalo podruhé volal jsem prostřednictvím operátora PPL a nahlásil.Tím to ale neskončilo v krátké době jsem měl obdržet balík který světe div se zase přes to že jsme byli doma řidič nemohl doručit ani né za týden manželka objednala dcerce zboží které mělo dojít zase včetně dopravy až k nám. Vše se opakovalo .To už jsem na lince žádal o jméno kurýra a jeho nadřízeného -bylo mi řečeno že to mi nemohou sdělit tak jsem se nahlásil že bych rád aby se se mnou teda dotyčný nadřízený spojil.Takže pro shrnutí : kurýr chudáček se nám domů snažil balík dopravit a přesto že jsme byli doma tak jsme nereagovali na volání ,troubení a hlůasité volání.
Rád bych aby nesl kurýr za své jednání důsledky .Ze spotřebitelského pohledu je to v rozporu když si platím dopravu .
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.