Společnost


Národní Pokladnice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#40951Nedodané zboží-vymáhání platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 5 lety

Zdeňka Zuzana Martinková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem obdržela emailovou zprávu od E.P. ze společnosti
M.B.A. Consulting s.r.o. s tím , že mám u společnosti Národní pokladnice s.r.o. nedoplatek za produkt , který mám uhradit. Již v roce 2018 jsem tuto společnost emailem informovala, že jsem žádné zboží neobdržela ( email mám archivován), a z tohoto důvodu není možné požadovat platbu. Také jsem informaci předala v 05/2018 na zákaznické lince společnosti tel. 800100500.
Proto nechápu, proč je předáno výše uvedené společnosti k vymožení. Celé to považuji za pokus o bezdůvodné obohacení
S pozdravem
Zdeňka Martinková


Produkt

č.f. - 63419781 numismat - TGM


Požadované řešení

Ukončení celé záležitosti a zastavení vymahačské firmy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2020 11:58, před 5 lety

Nebylo-li ze strany společnosti Národní pokladnice, s.r.o. ve sjednaném termínu plněno (přičemž doba prodlení je evidentně značná), může spotřebitelka, pokud tak ještě neučinila, od smlouvy odstoupit. Společnost taktéž nemůže požadovat zaplacení peněžitého protiplnění za dodej zboží, které sama neposkytla. Pokud se jedná o situaci, kdy si spotřebitelka ani není vědoma toho, že by s danou společností kdy jakou smlouvu uzavřela, je vhodné o tomto společnost informovat. Ta musí v případě vymáhání plnění prokázat, že k takovému vymáhání má právní titul - tedy že smlouva uzavřena byla a spotřebitelce bylo plněno.

Jak je uvedeno výše, žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek neexistuje a ani nikdy neexistoval, nebo že sice existoval, avšak zboží nebylo vůbec dodáno, pak patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy M.B.A. Consulting, s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 17:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.