Společnost


Boku Account Services UK Ltd (dříve Fortumo OÜ)

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40952Neoprávnené stiahnutie platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 5 lety

Eva Klešíková

Znění stížnosti

Dobrý deň, obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc pri vyriešení mojej sťažnosti na fortumo ou. Môj syn sa cez môj mobil zaregistroval na stránke badoo premium - platenej sumou 2,99 eur týždenne. Následne, keď som to zistila, zrušil svoje konto. Napriek tomu aj tento týždeň mi prišla sms správa, že mi znova stiahli 2,99 eur. Viete mi pomôc v tejto záležitosti? Keď má zrušené konto, prečo stiahli ďalšiu platbu?
Snažila som sa skontaktovať s touto spoločnosťou, ale to nie je možné...
Jeho užívateľské meno je : Igor

Ďakujem. S pozdravom

Eva Klešíková


Požadované řešení

Žiadam, aby mi bola vrátená posledná stiahnutá platba 2,99 eur a aby mi už nikdy nestiahli peniaze cez môj mobil.
Ďakujem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2020 11:00, před 5 lety

Pokud chce spotřebitel ukončit předplatné služby, je třeba výpověď adresovat přímo společnosti. Možnosti ukončení smlouvy a případná délka výpovědní doby by měly být upravena v uzavřené smlouvě, případně v odsouhlasených obchodních podmínkách.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Estonsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě potíží obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 20:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.