Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň, obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc pri vyriešení mojej sťažnosti na fortumo ou. Môj syn sa cez môj mobil zaregistroval na stránke badoo premium - platenej sumou 2,99 eur týždenne. Následne, keď som to zistila, zrušil svoje konto. Napriek tomu aj tento týždeň mi prišla sms správa, že mi znova stiahli 2,99 eur. Viete mi pomôc v tejto záležitosti? Keď má zrušené konto, prečo stiahli ďalšiu platbu?
Snažila som sa skontaktovať s touto spoločnosťou, ale to nie je možné...
Jeho užívateľské meno je : Igor
Ďakujem. S pozdravom
Eva Klešíková
Žiadam, aby mi bola vrátená posledná stiahnutá platba 2,99 eur a aby mi už nikdy nestiahli peniaze cez môj mobil.
Ďakujem
|
Tweet |
Pokud chce spotřebitel ukončit předplatné služby, je třeba výpověď adresovat přímo společnosti. Možnosti ukončení smlouvy a případná délka výpovědní doby by měly být upravena v uzavřené smlouvě, případně v odsouhlasených obchodních podmínkách.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Estonsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě potíží obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.