Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#40953Nedoručování doporučených zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 5 lety

Martin Bažant

Znění stížnosti

Dobrý den,

již poněkolikáté se nám stalo, že doporučená zásilka byla rovnou uložena na poště 097 Kbely bez pokusu o doručení na adrese... Ve schránce taktéž chybělo oznámení o uložení na příslušné poště, takže máme za to, že tu ani nikdo nebyl. Toto oznámení nám bylo vhozeno do schránky cca s desetidenním zpožděním. A jako vrchol považuji to, že můj dopis našla přítelkyně u schránek ve vedlejším vchodě volně položený u schránek spolu s ostatními zanechanými dopisy, ačkoliv disponuji vlastní schránkou ve vedlejším vchodě. Prosím o řádnou nápravu této neutěšené situace.

Děkuji

Martin Bažant


Požadované řešení

Aby poštovní doručovatelka nejprve zvonila na zvonek bytu či volala na uvedený telefon a poté až v případě nemožnosti doručení, ukládala zásilky na poště.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 22:19, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.