Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#40959Pojištěním schopnosti splácet - nesmyslné zamítnutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2020, před 5 lety

Josef Ounický

Znění stížnosti

Jsem velice nespokojený s pojišťovnou BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., s pojištěním schopnosti splácet - nejenže nejsou schopni si zařídit požadované dokumenty, neustálé, průtahy, vyžadují stále další dokumenty a hledají pouze výmluvy jak se placení vyhnout. Zranil jsem si nohu byl operován a 4 měsíce se to léčilo, vše v době kdy jsem pojištění měl už dávno uzavřené. Vše jsem řádně podal, do ověřovací zprávy mi doktorka napsala, že jsem před lety měl operaci, té samé nohy, a že vše bylo zahojené a dávno vyléčené, ale to pojišťovnu nezajímá, Žádost zamítnuta!


Produkt

pojištěním schopnosti splácet


Požadované řešení

uznání pojistné události dle platných předpisů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 22:17, před 5 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost. Nebude-li spotřebitel ani s tímto úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Boudníkova 2506/01, 180 00 Praha 8-Palmovka. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.