Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem velice nespokojený s pojišťovnou BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., s pojištěním schopnosti splácet - nejenže nejsou schopni si zařídit požadované dokumenty, neustálé, průtahy, vyžadují stále další dokumenty a hledají pouze výmluvy jak se placení vyhnout. Zranil jsem si nohu byl operován a 4 měsíce se to léčilo, vše v době kdy jsem pojištění měl už dávno uzavřené. Vše jsem řádně podal, do ověřovací zprávy mi doktorka napsala, že jsem před lety měl operaci, té samé nohy, a že vše bylo zahojené a dávno vyléčené, ale to pojišťovnu nezajímá, Žádost zamítnuta!
pojištěním schopnosti splácet
uznání pojistné události dle platných předpisů
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost. Nebude-li spotřebitel ani s tímto úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Boudníkova 2506/01, 180 00 Praha 8-Palmovka. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.