Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
17.3. jsem objednal zboží v celkové hodnotě 8824,- Kč Jednalo se o objednávky 788067 + 787228 + 782130. Cca o 2 dny později jsem zjistil, že tento E-shop je jeden velký průser. Kontaktoval jsem obchodníka, ten jako jedinému asi odpověděl "momentálně nemáme zboží, snažíme se Vám všem vyhovět". Každý den mají však u produktů 5 ks skladem i když žádné ks nemají. Rozhodl jsem se proto zrušit objednávky. Vyplnil jsem veškeré podklady a odeslal. Otevřel jsem všechny objednávky a zrušil je. Dorazil mi email, kde byl špatně naprogramovaný email o zrušení objednávky. V emailu bylo napsané TEST EMAILU! Rozhodl jsem se přes veškeré KROKY, kontakt bank, policie čr + čoi. Dokonce jsem volal na policii ve Slané, kde p. ING má trválé bydliště. Marně. 31.3. kouknu na objednávky a obchodník mi zrušil mé nastavení a znovu aktivoval objednávka dokončena. Neexistuje !!!!!!!!!!!!
Žádám za každou cenu vrácení peněz. Nikdo ssemnou nechce komunikovat a každý na mě kouká jak na idiota.
Zdravotní rouška Freeway,Hygienická rouška na ústa,Dětské roušky Smile,100 ks Antibakteriální dezinfekčních ubrousků na jedno použití AlcoholPads,Zdravotní rouška 50ks Lime,Filtry do respirační roušky 10ks,Respirační maska s dýchacím ventilem Shieldie,Respirační maska s dýchacím ventilem Shieldie × 2,Filtry do respirační roušky 10ks × 2,Roušky 10/50/100ks × 1
Vrácení peněz, Pokud zboží dorazí vracím ho ihned dopravci !
|
Tweet |
Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.