Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podle technického průkazu jsem si našel své auto a díly mi i přes to přišli chybně. Z objednaných věcí asi za 6 000 nepasovalo nic. Psal jsem reklamační mail a po telefonní komunikaci mi bylo sděleno ať to hned pošlu, že mi vrátí peníze. Už je to dva měsíce a nepřišli ani peníze ani díly zpět. Teď samozřejmě nekomunikují. Ještě jsem měnil fakturační adresu abych to měl bez DPH, ale poslali mi to na tu původní, kde nebylo uvedené IČO, Takže jsem to měl ještě za plnou cenu.
Daňový doklad číslo 55842020
Požaduji vrácení peněz za reklamované zboží, které jsem poslal poštou.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Reklamoval-li spotřebitel zboží, prodávající je povinen mu vydat písemné potvrzení mimo jiné o datu a způsobu vyřízení reklamace. Dozor nad dodržováním uvedených povinností stanovených v § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.