Společnost


Wiesław Mrozek

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40967Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2020, před 5 lety

Jiří Čepl

Znění stížnosti

Podle technického průkazu jsem si našel své auto a díly mi i přes to přišli chybně. Z objednaných věcí asi za 6 000 nepasovalo nic. Psal jsem reklamační mail a po telefonní komunikaci mi bylo sděleno ať to hned pošlu, že mi vrátí peníze. Už je to dva měsíce a nepřišli ani peníze ani díly zpět. Teď samozřejmě nekomunikují. Ještě jsem měnil fakturační adresu abych to měl bez DPH, ale poslali mi to na tu původní, kde nebylo uvedené IČO, Takže jsem to měl ještě za plnou cenu.


Produkt

Daňový doklad číslo 55842020


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za reklamované zboží, které jsem poslal poštou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2020 08:30, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Reklamoval-li spotřebitel zboží, prodávající je povinen mu vydat písemné potvrzení mimo jiné o datu a způsobu vyřízení reklamace. Dozor nad dodržováním uvedených povinností stanovených v § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.