Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4097Druhá reklamace hned za sebou - mám být 2 měsíce bez notebooku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2014, před 10 lety

Václav Luzum

Znění stížnosti

DObrý den, koupili jsme před 3 měsíci v czc notebook, a bylo zjištěno že je vadná základní deska. NOtebook byl vzat do reklamace, včera jsme ho vyzvedli, v autě zapli a nebyl v něm operační systém, takže jsme ho hned vrátili, s tím že druhý den hned zavolají ráno, ale nic se nedělo tak asi v 11 hodin jsem tam šel a pán mi řekl že se k tomu ještě nedostal. Pak tedy zavolal že je chyba servisu, a že ho znovu vezmou do reklamace, prý do 14 dnů, ale v papírech jnapsáno 30 dnů. No a jelikož nejsme zdejší a bydlíme 35 km od Příbrami, tak tedy do druhého dne přespávám u známých a notebook stejně není. Tu první reklamaci ještě pochopím, ale za jejich blbost se mi opravdu nechce čekat na notebook další měsíc. Když byl v t-mobile mobil v opravě, automaticky mi dali jiný. Co kdyby člověk třeba notebook potřeboval na práci? Bude tedy 2 měsíce čekat? chci tedy prosím vědět jesi nemám nárok na třeba jiný notebook když je tento v reklamaci, či třeba nějaký poukaz na nákup jako omluvu nebo něco jiného, protože s tímto mám jen komplikace a ježdění. Děkuji moc


Produkt

Je to notebook Hp ProBook 450


Požadované řešení

Po dobu reklamace ať mi daj jiný notebook, urychleně to opraví nebo ať vrátí peníze a já si vyberu jiný.
Každopádně bych rád brzy dostal svůj funkční notebook a bez dalších komplikací!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 15:46, před 10 lety

Pokud byl operační systém součástí notebooku, jedná se o nikoli řádně vyřízenou reklamaci a měla by být vyřízena ve lhůtě 30 dnů od uplatnění původní reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2014 07:36, před 10 lety

Dobrý den pane Luzume,

Vaší reklamaci ověřím. Tipuji, že máte momentálně 2 reklamační protokoly.

Je tomu tak?

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2014 11:22, před 10 lety


Václav Luzum

Děkuji za odpověď , ano je tomu tak mám 2 reklamační protokoly. Byl bych rád kdyby byla reklamace co nejdříve vyřešena!
Děkuji
Luzum

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 17:26, před 10 lety

Jelikož se společnost k dalšímu průběhu stížnosti nevyjádřila, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.