Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DObrý den, koupili jsme před 3 měsíci v czc notebook, a bylo zjištěno že je vadná základní deska. NOtebook byl vzat do reklamace, včera jsme ho vyzvedli, v autě zapli a nebyl v něm operační systém, takže jsme ho hned vrátili, s tím že druhý den hned zavolají ráno, ale nic se nedělo tak asi v 11 hodin jsem tam šel a pán mi řekl že se k tomu ještě nedostal. Pak tedy zavolal že je chyba servisu, a že ho znovu vezmou do reklamace, prý do 14 dnů, ale v papírech jnapsáno 30 dnů. No a jelikož nejsme zdejší a bydlíme 35 km od Příbrami, tak tedy do druhého dne přespávám u známých a notebook stejně není. Tu první reklamaci ještě pochopím, ale za jejich blbost se mi opravdu nechce čekat na notebook další měsíc. Když byl v t-mobile mobil v opravě, automaticky mi dali jiný. Co kdyby člověk třeba notebook potřeboval na práci? Bude tedy 2 měsíce čekat? chci tedy prosím vědět jesi nemám nárok na třeba jiný notebook když je tento v reklamaci, či třeba nějaký poukaz na nákup jako omluvu nebo něco jiného, protože s tímto mám jen komplikace a ježdění. Děkuji moc
Je to notebook Hp ProBook 450
Po dobu reklamace ať mi daj jiný notebook, urychleně to opraví nebo ať vrátí peníze a já si vyberu jiný.
Každopádně bych rád brzy dostal svůj funkční notebook a bez dalších komplikací!
|
Tweet |
Pokud byl operační systém součástí notebooku, jedná se o nikoli řádně vyřízenou reklamaci a měla by být vyřízena ve lhůtě 30 dnů od uplatnění původní reklamace.
Dobrý den pane Luzume,
Vaší reklamaci ověřím. Tipuji, že máte momentálně 2 reklamační protokoly.
Je tomu tak?
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Děkuji za odpověď , ano je tomu tak mám 2 reklamační protokoly. Byl bych rád kdyby byla reklamace co nejdříve vyřešena!
Děkuji
Luzum
Jelikož se společnost k dalšímu průběhu stížnosti nevyjádřila, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.