Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:709
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 148 stížnostech.

#40971Hlava XXII

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2020, před 5 lety

Petr Zapletal

Znění stížnosti

Dobrý den, narazil jsem na administrativně neřešitelný problém. Rád bych jednal s Vaši společností a pevném internetu. Jelikož jsem na venkově a jde o pokrytí více domů, je řešení trochu složitější. Potřeboval bych to probrat na místě s technikem, zda je pokrytí u mne technicky možné. Operátor mi však tvrdí, že pokud neuzavřu smlouvu o poskytnutí pevného internetu, technik ke mně nepřijede. Já samozřejmě smlouvu podepsat nemohu, neb netuším, zda je u mne řešení reálné. Jak z toho tedy ven?
PS. jako rodina jsme dlouholetý klient, tedy mi přijde přirozené, že se obracím na Vaši společnost.


Produkt

Pevný internet


Požadované řešení

Příjezd technika a projednání řešení bez nutnosti uzavírat dopředu smlouvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 22:15, před 5 lety

V rámci jednání o smlouvě platí smluvní svoboda obou stran. Je tedy na vůli poskytovatele, jaké při nabízení služby poskytne podmínky, nebo konzultace před uzavřením smlouvy. Domníváme se, že je zájmem společnosti smlouvu uzavřít a měla by spotřebiteli zajistit potřebnou konzultaci, je to však na vůli společnosti. Pokud společnost konzultaci v místě dodání odmítne, nelze ji po společnosti vymáhat. Spotřebitel by pak mohl zvážit oslovení jiného poskytovatele služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2020 11:17, před 5 lety

Dobrý den, pane Zapletale,

podle Vašeho popisu se zřejmě jedná o pevný internet přes technologii LTE. V tomto případě skutečně technik přijede na místo na základě objednávky a uzavření smlouvy. Před samotnou instalací provede potřebná měření, a pokud by zjistil nedostatečnou kvalitu nebo rychlost připojení, instalaci by ani neprovedl. Pak bychom automaticky smlouvu na pevný internet zrušili.

Jak probíhá instalace pevného internetu přes LTE a co vše zahrnuje, případně najdete v Centru péče na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/pevny-internet/instalace-pevny-internet/?.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 20:41, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2020 12:08, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.