Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40980Nepředání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2020, před 5 lety

Jaromír Janča

Znění stížnosti

Při telefonickém oznámení, že je kurýr před domem, jsem šel před dům. V té rychlosti a radosti, že mě konečně po 3 týdnech přišla zásilka, jsem si zapomněl vzít roušku. Jakmile mě kurýr viděl, že vycházím ze dveří (byli jsme od sebe cca 4m) mě řekl - cituji:"Balík nedostanete, bez roušky nevydávám", hodil zásilku do auta a odjel. Stačilo málo. Připomenout, ať si dám roušku, nebo že mě zásilku nevydá. Ale na to mě už nedal šanci.


Požadované řešení

Volat dostatečně předem než se dostaví k domu, upozornit na roušku. Dle mého názoru nemá nikdo doma roušku nasazenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 10:15, před 5 lety

Dle vládního opatření je vycházení na veřejná prostranství bez úst zakrytých rouškou (nebo jiným obdobným způsobem jako je kupř. šátek atp.) pod hrozbou sankce zakázáno.

Je však otázkou, zda je reakce poskytovatele služby v situaci, která je popsána v obsahu stížnosti, adekvátní, neboť spotřebitel by celou situaci mohl vyřešit tím, že by se pro roušku okamžitě vrátil a zásilku přebral v roušce. Podle našeho názoru jde o neadekvátní reakci, kterou je možné vyhodnotit jako bezdůvodné neposkytnutí služby.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2020 11:57, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.