Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Od 3.3.2020 řeším vrácení peněz za vrácené zboží-objednali jsme koženou bundu, vrátili zbožía znova objednali jinou velikost-nové zboží jsem zaplatila. Od té doby stále nemám vrácené peníze za vrácené zboží, i když příslib byl do 30.3.2020
Dobrý den, paní Marciano,
děkujeme za Vaši zprávu.
Peníze byste měli obdržet nejpozději 30.03.2020.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem,
Oto
a takovéto maily mi vždy chodí jako odpověď na můj dotaz ohledně vrácení platby.
Po této zkušenosti již nebudu tento obchod doporučovat a rozhodně spíše budu odrazovat. kam se mohu nyní obrátit, abych peníze získala zpět?
Děkuji za radu.
kožená bunda
vrácení peněz za vrácené zboží
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.