Společnost


ABOUT YOU SE & Co. KG

Počet nahlášených stížností:75
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

28%
72%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#40981Nevrácení peněz za vrácenou zásilku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2020, před 5 lety

Iveta Smýkalová

Znění stížnosti

Od 3.3.2020 řeším vrácení peněz za vrácené zboží-objednali jsme koženou bundu, vrátili zbožía znova objednali jinou velikost-nové zboží jsem zaplatila. Od té doby stále nemám vrácené peníze za vrácené zboží, i když příslib byl do 30.3.2020
Dobrý den, paní Marciano,

děkujeme za Vaši zprávu.

Peníze byste měli obdržet nejpozději 30.03.2020.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

S pozdravem,

Oto

a takovéto maily mi vždy chodí jako odpověď na můj dotaz ohledně vrácení platby.
Po této zkušenosti již nebudu tento obchod doporučovat a rozhodně spíše budu odrazovat. kam se mohu nyní obrátit, abych peníze získala zpět?
Děkuji za radu.


Produkt

kožená bunda


Požadované řešení

vrácení peněz za vrácené zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 21:43, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 21:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.