Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Čtyřikrát voláno na linku informací z toho mě třikrát nepříjemná paní přepojila na hluchou linku i když jsem jí stále opakovala, že linka je hluchá, poté paní snědla asi vtipnou kaši a přepojila mě na vrátnici s tím, že tam určitě můj dotaz na stav objednávky se mnou vyřeší. To samé zkoušel přítel a byl taky více než dvakrát přepojen na hluchou linku. Objednávka byla uskutečněna 3.3. s tím, že dodací lhůta je 3-4 týdny. Od té doby nepřišel jediný email o vyexpedování nebo stavu objednávky. Objednávka byla již zaplacena na počátku a zboží nikde, nic se o něm neví, pro nás jako zákazníka je samozřejmě tato situace velmi znepokojivá a už teď víme že u Uni hobby si nikdy více už nic neobjednáme s tímto přístupem.
Zárubně dveří, objednání na pobočku v Pardubicích
Doručit zaplacené zboží v dané dodací lhůtě.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která by spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li však spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Pokud by prodávající ve sjednané, ani přiměřené dodatečné době zboží nedodal, může spotřebitelka rovněž využít práva od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den,
bohužel v nouzovém stavu, který probíhá v nezaviněném opatření spojené s koronavirem, došlo k prodlení u dodavatele
s vyjádřením na 4-6 týdnů. Samozřejmě nás neomlouvá, kdy mělo dojít ke kontaktu zákazníka o této skutečnosti.
Při změně směny si zaměstnanci tuto informaci nepředali.
22.4. zboží došlo na sklad, zákazník kontaktován, ale proběhlo storno zákazníkem a budou peníze vráceny zpět.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
S pozdravem
Za UNI HOBBY, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.