Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Dne 9.3. 2020 jsem si objednavala zbozi pres online Tesco potraviny. Nasledujici den mi byla objednavka dorucena, avsak chybela jedna polozka, plenky pampers pants 7 v hodnote 599 Kc. Ihned jsem danou situaci resila telefonicky se zakaznickou linkou, na ktere mi sdelili, ze zbozi dovezou nasledujici den. Nasledujici den se tak nestalo, ani dalsi dva dny, ktere vzdy po tel. komunikaci slibovali. Jiz jsem nechtela dal cekat a zadala jsem o vraceni kupni ceny na moje cislo uctu. Sdelili mi, ze je toto nestandardni, a ze se musi poradit s vedenim. Nic se nestalo. Po opakovanych vyzvach mi prisel mail, ze se mam dostavit osobne do Kralova Pole na vydejni misto. Toto je pro me neakceptovatelne, jednak nechci riskovat sve zdravi a zdravi svych blizkych, jednak jsem si dovoz radne zaplatila, nebudu tedy utracet za benzin a ztracet svuj cas.
Plenky Pampers Pants 7, 599 Kc
Vrácení kupní ceny na mé číslo účtu
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena přes internet, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy do 14 dnů od dodání zboží (stejně tak i před dodáním). Pokud spotřebitelka společnosti oznámila, že od smlouvy (o dodání plenek) odstupuje, je společnost povinna to akceptovat. Zaplacenou částku musí společnost vrátit spotřebitelce dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb. do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým spotřebitelka částku zaplatila (nepožádá-li spotřebitelka o vrácení jiným způsobem).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.