Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kontaktovala jsem prodejce, telefonní automat mne odvelel na www stránky, tam se ovšem nemohu proklikat k formuláři pro odstoupení od koupě a vracení zboží. Velikost a ani kvalita dodaného zboží neodpovídá. Požadují vracení peněz.
Saty
Vracení zboží v zákonné 14ti denní lhůtě a vracení penez
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pro odstoupení od smlouvy není nezbytné využívat formuláře přístupné na webových stránkách prodávajícího. Platné odstoupení od smlouvy lze učinit i prostřednictvím e-mailu nebo doporučeného dopisu (tuto formu doporučujeme).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
již od prvního dne od doručení jsem vás opakovaně kontaktovala. Znovu tedy přikládám etiketu z obálky. Obj. č. 988373 /801d3b75.
žádám o pružnější řešení záležitosti.
S pozdravem
EŠ
děkujeme za zaslání přílohy ale bohužel je to tak malé že z toho bohužel nejde nic vyčíst. Napište nám prosím na jaký email byla objednávka vytvořena a o jaký produkt se mělo jednat.
Situaci poté prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Je to úsměvné
děkujeme za zaslání přílohy ale bohužel je to tak malé že z toho bohužel nejde nic vyčíst. Napište nám prosím na jaký email byla objednávka vytvořena a o jaký produkt se mělo jednat.
Situaci poté prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobry den, již v textu bylo opsano číslo objednávky, tudíž argumentace, ze příloha není čitelná mi přijde jako účelné prodlužování řešení. Svůj mail zde nebudu zveřejňovat, napište zde vy svůj, kam mohu znovu podklady zaslat.
S pozdravem
EŠ
Dobrý den, od 17.4.2020 Vás prosíme o zaslání fotografie opětovně v příloze Vám zasíláme jak obrázek vypadá po zvětšení.
Prosíme Vás tedy opětovně o zaslání ať se situace může vyřešit co nejdříve.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobry den, v příloze opětovné zasilam foto. Nicméně číslo objednávky opsané z Vaši obálky mate opsané výše v textu konverzace. Již jsem na to poukazovala. Nerozumím ovšem postupu, jelikož obálku s kódem i zboží Vám již dávno dorucila česká pošta.
EŠ
děkujeme za zaslání, bohužel na balíčku není Vaše adresa. Prosíme Vás o zaslání emailu na který byla objednávka vytvořena, případně o zaslání fotografie potvrzení o provedené platbě pokud nevíte číslo objednávky. Poté Vám bude zaslána adresa na vrácení produktu.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
..číslo objednávky bylo již x krát opsáno v textu, zasláno Vám mailem, přiloženo v souboru.. Pokud čtete komentáře, uvedla jsem, že jsem zboží zaslala na adresu odesílatele, poté, co jste nereagovali na mailovou konverzaci a na telefonní lince byl automat, který mne odkazoval na webové stránky. ..dávno mi již přišlo potvrzení o doručení. Nyní očekávám navrácení částky. Tuto jsem hradila při převzetí zboží, doklad mi nebyl vystaven. Logicky bych zboží nedostala, kdybych jej neuhradila.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
bohužel číslo objednávky, které bylo zasláno není možné dohledání, jelikož se nejedná o číslo objednávky.
V systému byla dohledána pouze obj. 102584998 na produkt: Maxi teplákové šaty - Army zelená - velikost č. 5
na tuto adresu:
Eva Šlechtova
Spáčilova 3033/3
Kroměříž 1, 76701
Česká republika
Za tuto objednávku byla částka vrácena dne: 21.4.2020
Pokud se nejedná o tuto objednávku ještě jednou Vás prosíme o zaslání emailu, na který byla objednávka vytvořena.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.