Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40989Nedoručený balík, doručen do parcelshopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2020, před 5 lety

Jaroslav Čapka

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 30.3. mi přišla sms o doručení mého balíku č.40451796143, nikdo se mi ten den neozval a ani balík nedoručil i když jsme byli celý den na adrese k doručení přítomni. Ten stejný den mi přišla sms, že byl balík uložen na parcelshop, volal jsem řidičovi na telefon uvedený v sms 728227970.
Řidič mi přislíbil že mi to následující den přiveze na adresu, nestalo se tak, tak jsem mu opakovaně volal, zase mi slíbil, že mi to přiveze následující den, což je dnes 1.4.2020.
Opět se tak nestalo a už mi ani nebere telefon.
Žádám o sjednání nápravy a o dodání balíku na adresu v objednávce.
Na dodání trvám.
Za vaši službu jsem si řádně zaplatil a určitě nemám v plánu jezdit po okrese a nahánět balík, který jste měli doručit na moji adresu.
Žádám o sjednání nápravy.

Předem děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti Jaroslav Čapka


Požadované řešení

dodat na adresu v objednávce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 10:08, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2020 11:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.