Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dne 30.3. mi přišla sms o doručení mého balíku č.40451796143, nikdo se mi ten den neozval a ani balík nedoručil i když jsme byli celý den na adrese k doručení přítomni. Ten stejný den mi přišla sms, že byl balík uložen na parcelshop, volal jsem řidičovi na telefon uvedený v sms 728227970.
Řidič mi přislíbil že mi to následující den přiveze na adresu, nestalo se tak, tak jsem mu opakovaně volal, zase mi slíbil, že mi to přiveze následující den, což je dnes 1.4.2020.
Opět se tak nestalo a už mi ani nebere telefon.
Žádám o sjednání nápravy a o dodání balíku na adresu v objednávce.
Na dodání trvám.
Za vaši službu jsem si řádně zaplatil a určitě nemám v plánu jezdit po okrese a nahánět balík, který jste měli doručit na moji adresu.
Žádám o sjednání nápravy.
Předem děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti Jaroslav Čapka
dodat na adresu v objednávce
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.