Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.1.jsem objednal elektrickou koloběžku za 30020kč u firmy Allhere a poslaly mě dvě stejné baterie po telefonické a emailové domluvě jsem ji dne 30.1.poslal zpět doručena 31.1. dnes je 1.4.a baterie dosud nepřišla několikrát jsem ji urgoval ale dosud marně bylo mě řečeno že ve skladu o mě ví a pošlou ji.Dne 18.2.jsem zaslal opět po domluvě vadný tištěný spoj dnes je 1.4.a ještě mě ho neposlaly.Telefon uvvedený na stránkách firmyy služí pouze na dotazy na zboží reklamace se zasílají pouze na adresu Fidemia Group s.r.o. U továren 31,Praha 10 10200.Posílal jsem email i jenately společnosti ale teen mě ani neodpověělposíllám i jeho email (viz referenšnční údaje).
Elektriká koloběžka GR10X 40Ah-Keylees-Černá cena 30020kč
Chtěl bych si koloběžku ponechat a uvítal bych rychlé vyřízení reklamace a lepší komunikaci s prodejcem
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.