Společnost


PULLO TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40996Nevrácení zálohy, nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2020, před 5 lety

Petr Jeřela

Znění stížnosti

na základě mojí objednávky byla vystavena zálohová faktura ve výši 50% z hodnoty zboží (cca 20tis.kč). Bohužel jsem byl nucen objednávku stornovat a souhlasil s poplatkem za stornování. Už je to rok a do dnešního dne jsem nedostal peníze a ani žádnou zprávu přes nesčetné urgence, z této firmy nikdo nekomunikuje.


Produkt

automobilový zvedák


Požadované řešení

vrácení zálohy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 21:11, před 5 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na odstoupení od smlouvy (stornování objednávky), mají povinnost navrátit si poskytnutá plnění. V daném případě má prodávající povinnost vrátit kupujícímu zaplacenou částku. Nebyl-li sjednán termín plnění (navrácení částky) může kupující požadovat plnění ihned. Pokud prodávající částku na výzvu kupujícího nevydá, drží ji jako bezdůvodné obohacení na své straně. Kupující může rovněž požadovat úrok z prodlení v zákonné výši.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.