Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,od 17.7.2014 do 17.9.2014 mám předplacenou službu České pošty na přesměrování zásilek do jiné obce.Tato placená služba v mém případě nefunguje.Dne 22.8. ve 13.00 hod jsem se snažil toto řešit s poštou 16 v Žabovřeskách,ale od tud mě odkázali na Depo doručování od tud mě odkázali na vedoucí reklamací a ejhle na tomto čísle přesměrování na další telefon,kde to nikdo nebere,takže v odkazu na reklamace jste Vy.
Požaduji kompenzaci za neplnění zpoplatněné služby.
Děkuji a jsem s pozdravem Komenda Antonín
přesměrování doručování zásilek
Požaduji kompenzaci za neplnění zpoplatněné služby. Požaduji funkční službu.Absolutně nechci být obtěžován ze strany České pošty,nějakými výmluvami nebo zdůvodňováním.Služba buďto funguje nebo nefunguje.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme službu písemně reklamovat a požadovat přiměřenou slevu z ceny služby, není-li služba poskytována v souladu s poštovními podmínkami. Službu však nelze využít u zásilek, u kterých odesílatel uvedl poznámku „Nedosílat".
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.