Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po sms obťažovaní, ohľadne zaplatenia neakej objednávky mi dnes prišiel list a šek na zaplatenie danej čiastky. Prosím o zrušenie takejto objednávky a vymazanie mojich údajov z databáz danej FY.
Ďakujem
VS.1100492319
Zrušenie objednávky a zmazanie z databáz
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna.
Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Pokud kupní cenu výrobku spotřebitel ještě neuhradil, má odstoupení od smlouvy ten efekt, že prodávajícímu zaniká možnost požadovat po spotřebiteli zaplacení kupní ceny výrobku. Vymáhá-li společnost údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Spotřebitel se nemůže tímto způsobem dostat do registru dlužníků.
Nereaguje-li společnost na telefonní či e-mailovou komunikaci, je vhodné provést odstoupení v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou) či do datové schránky společnosti.
děkujeme za informaci. Vaše objednávka byla tedy zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.
Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: