Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes ráno jsem otevřel email a byl jsem v šoku, výzva k úhradě 5000,- jednorázový poplatek, za registraci 14.1.2020 a výzva po téměř třech měsících...Vůbec jsem netušil že mám něco platit, ani je přijde nějaký výzva..tak jsem zavolal na jejich zákaznickou linku a ochotná paní se snažila pomoc, abych se přiznal nevím kde na to vzít peníze, v této těžké době, nabízejí splátková kalendář, požádal jsem i o prominutí částky, jsem ochoten zaplatit max 500-1000kč, za zaslání podkladů ale opravdu 5000,- je opravdu velmi mnoho za téměř žádnou práci. Obávám se co zase přijde? děkuji Košťál
poplatek za registraci
snížení částky, jsem ochoten zaplatit 500-1000,- za službu, ale ne 5000tis
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den pane Košťále, jsme rádi, že zde potvrzujete, že funguje telefonní podpora, jelikož někteří klienti tvrdí opak i když máme jejich telefonát v záznamech. Bohužel nemáte pravdu, když se domníváte, že se nejedná o žádnou práci, ale pouze o 2 emaily. Podívejte se do komentáře k předešlé žádosti, tam uvidíte, kolik je potřeba vynaložit lidské energie, finančních prostředků, aby jste si ty 2 emaily mohl přečíst. Vzhledem k Vaší slušné komunikaci, byla Vaše žádost postoupena k posouzení. Nemusíte mít žádné obavy, žádný jiný další poplatek Vás již nepřekvapí.
Dobrý den,
ano telefonická podpora funguje, a zároveň i mé pochybení že jsem si dostatečně nepřečetl vaše obchodní podmínky. Mojí žádost jsem zároveň poslal včera na vaše dva emaily fakturace@s-drazby.cz, aukce@s-drazby.cz v 10:06 tj. 2.4. Ano máte pravdu určitě byla vynaložena lidská energie, proto jsem navrhnul částku, která jsem ochoten uhradit. Žijeme v těžké době, omezené příjmy, hypotéku, malé dvě děti, manželku na mateřské a s výplatou vyjdeme jen tak tak. ANO jak jsem uvedl udělal jsem chybu a pochybení, to přiznávám. Zůstávám v očekávání v odpovědi na můj email/žádost. Přeji hezký den a mnoho spokojených klientů. Košťál
Dobrý den pane Košťále, Vaše žádost o prominutí poplatku byla posouzena kladně, navrhněte, jakou částku jste ochoten zaplatit, tak aby to nenarušilo financování léčby Vaše malého synka.
Dobrý den,
předem velice děkuji za vaší odpověď, navrhuji částku 1000,- a odpuštění zbylého doplatku tj. 4000,- Pokud budete souhlasit, prosím o zaslání storna původní platebního příkazu a zaslání nového. Předem děkuji i za našeho synka
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Poplatek i nadále považujeme za neoprávněný, neboť spotřebitel o něm nebyl řádně informován.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.